onsdag, juni 16, 2021

Dagbok 2021: 16.juni

Klokka er no 18.20, temperaturen ute er ca +14 grader og det regnar litt av og til. Ergo er det både varmare og tørrare enn i går. Rhododendronen på bildet kjøpte vi for mange år sidan, først ein, og så ein annan etterpå. Det var ikkje meininga å ha to heilt like, men slik vart det, og no ser det ut som ein. Når dei blomstrar av, har eg tenkt å klippe dei ned litt, slik at dei blir tettare.Det er mange fine rhododendron å sjå rundt om i hagane, eg har no fleire gonger tenkt at eg skulle kjøpe nokre til, så eg får sjå kva det blir til. I dag har eg gått her heime åleine og surra, men har no fått gjort litt til nytte også. Det er ei veke sidan eg klipte plen, men eg må nok vente litt lenger med neste klipp. I dag hadde eg bestemt meg for å vaske og rydde kjøleskapet, så då vart i alle fall det gjort. Så tok eg oska ut or omnen og pussa ruta, så no ser det litt betre ut. Elles sette eg på vaskemaskin og oppvask.I dag var det ein slik dag som egna seg for saging av greiner. Dei tjukkaste greinene som Audun saga ned i vår låg så lange dei var under altanen. Eg tok fram saga mi, kjøpt for 80 kr. på Clas, og med ein defekt plast hagestol som sagkrakk, fekk eg saga opp greinene, det vart ca. 1 sekk ved ut av det. Eg var også inne i leilegheita og sette på varme i badgolvet slik at det ikkje blir vått og fælt på veggene. Dei som budde der har vaska og rydda veldig fint etter seg.Den nye leigebuaren har flytta litt av sine ting inn. Eg steikte meg Gilde karbonader til middag og etterpå vart eg sittande å sjå seriar. Men då klokka var vel 17 tok eg på meg og gjekk ut. Det vart ein tur på Vernet i dag også, i dag møtte eg Anne Marie Øyehaug og vi vart ståande midt i trappa og prate ei god stund. Ho er eitt år eldre enn eg, og i fin form.I morgon er det trening igjen og så skal eg på apoteket og hente medisinane mine.
Starevegen sett frå Fonnvernet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...