tirsdag, juni 15, 2021

Dagbok 2021: 15.juni

Klokka er no 17.15,og temperaturen ute er + 10 gtader C. Ikkje mykje å varme seg på. Eg held meg inne i nærleiken av varmepumpa for det meste. No er eg på datarommet og frå vinduet her ser eg ut i plommetrea. Eg ser at plommekarta er der i store mengdet, trur det må vere ein million små plommer tillaga, kor mange som veks seg store og modnar står att å sjå. Eg burde vel tynna ut, men det får eventuelt bli seinare. I dag har eg ikkje gjort eit skapte grann til nytte-ikkje enno i alle fall. Føremiddagen gjekk stort sett med til å førebu treningsøkta, og etter trening var Marit og eg på ALTI -eg skulle ha kalktablettar og Marit anna medisin. Eg stakk innom Mariann og kjøpte sjampo og balsam, alltid kjekt å slå av ein prat med henne. Ho gjekk i samme klasse som Margrete på barneskulen, seinare vart eg lærar til eldste sonen hennar.Marit villa handle på Spar og då vart det slik. Eg skulle ikkje ha så mykje , men fekk i alle fall fylt opp is-lageret mitt. Akkurat no går det ikkje så mykje is, men det blir vel meir sommar etter kvart. I går prøvde eg gong etter gong å ringe legesenteret,men telefonen virka ikkje. Det kom opp ein liten logo med "blokkert". I dag ringde eg til Marit og då virka telefonen. Marit hadde ein avtale på legesenteret i dag og då blei eg med dit. Det viste seg at det var der telefon-feilen var.Så eg leverte berre ein lapp, og så skulle ho eg snakka med orientere fastlegen min om at ho må fornye reseptane mine.Klokka var over 14 før eg kom meg i hus igjen. Eg laga meg pannekaker til middag i dag, det var fort og lettvint. Etterpå skulle eg kose meg med seriane mine. På den eine var det berre ein ny episode, og den såg eg meir og mindre to gonger fordi eg halvsov innimellom. Då eg skulle sjå den andre, stod der at det ikkje kjem ny episode før fredag. Så no lurer eg på om eg må ha enda ein serie for å få nok. Grunnen til all serie-sjåinga er fotballen, som eg bryr meg lite om. No ser veret ikkje så verst ut, så eg skal kanskje gå ein liten tur, det hjelper både for frosten og humøret.Det blir vel ein tur på Vernet-det er lettvint og avgrensa.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...