mandag, juni 14, 2021

Dagbok 2021: 14.juni

I dag er eg i litt dårleg humør, det regnar heile tida og det er surt og kaldt, sjølv om temperaturen ikkje er verre enn + 12 grader.Eg gjekk ut på trappa og tok eit bilde i kvar retning, og då eg såg bilda måtte eg berre glede meg over kor fint og grønt her er. Hadde det vore sol heile tida, hadde vi ikkje hatt det slik. Det vart ei lita trøst i ein elles nokså kjedeleg dag. Eg trudde det skulle lette opp ut på ettermiddagen så eg fekk gå ein tur, men det har ikkje skjedd- enno i alle fall. I dag hadde eg berre ein post på programmet mitt og det var at eg skulle bake brød, for å få brukt opp melk som eg har kjøpt. Eg brukar sjeldan oppskrift når eg lagar brød, eg tek fram alle mjølsortane eg har + diverse frø og så hiv eg opp i deigen litt av kvart. Det blir som regel bra, og så blir det ulike brød kvar gong. Då eg hadde laga deigen i dag, ville eg pusse ruta på omnen og slutte å fyre ei stund. Men omnen var så full av sot at eg måtte brenne den rein. Derfor henta eg eit par skier og fyrte opp. Så fekk eg ein lys idè, eg kunne brenne opp plommetrekvistar. Då Audun beskar plommetrea sist vår, rydda eg opp etterpå eg hadde dei tynnaste kvistane i ein sekk og dei som var tjukke nok til å vere ved i ein annan. Dei tynnaste kvistane hadde eg tenkt å ta med på VØR, men i dag tok eg like godt og brende heile greia i omnen, så blei her godt og varmt og det blir ein sekk mindre å fare på VØR med. Elles så lurer eg med til å sjå litt Seriar innimellom. "Love Child" kjem med ein ny episode kvar dag utanom helga. Derfor begynte eg å sjå Vite Sande også, men då eg hadde sett ein episode i dag, var det stopp der også, neste episode kjem i morgon. Eg har prøvd å ringe legesenteret fleire gonger, for eg må få oppdatert reseptane mine, men eg får ikkje til å ringe. Der kjem opp ei melding om at det er blokkert. Eg forstår ingen ting. Eg reknar med at Solveig og Øystein er på heimveg etter å ha vore på avslutning av studiet til Olaug. Seremonien var i Grieghallen. Dei får legge ut bilde sjølve, eg tek meg ikkje den friheita.No ser det ut til at det kan bli ei lita stund med opplett, såpass eg får lufta meg litt. I morgon skal vi på trening og på Alti-Marit og eg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...