søndag, juni 13, 2021

Dagbok 2021: 13.juni

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er + 13 grader, og det er kald vind. Inne må eg ha på varmeomnar/ varmepumpe.Det er liksom ikkje sommar lenger, men eg håper varmen kjem att. Dagen i dag har vore litt slapp. Så snart eg var ferdig med frokosten gjekk eg i gang med å farge håret mitt, det var blitt nokså fargelaust dei siste dagane. Førre gongen eg farga vart det altfor møkt, nesten svart, så denne gongen hadde eg kjøpt ein farge som heiter "mørk blond"-men like mørkt vart det. Det er vel snart på tide å slutte å farge og la håret vere grått som det eigentleg er. Men det er noko som held meg att. Eg hadde ikkje lagt planar for dagen , men eg hadde fått melding frå Ingrid om at ho og faren ville komme ein tur og sette inn nokre ting i leilegheita, så eg ville no vere heime. Til middag i dag steikte eg den andre halvdelen av ørretpakken- den første tok eg for ei veke sidan. Det var like godt i dag og eg vart veldig mett. Elles brukte eg litt av føremiddagen på å fylle ut "husleige-papir". Ingrid og faren kom ei stund etter at eg var ferdig med middagen, dei bar inn noko og så for dei, eg trur kanskje dei skulle hente meir. Ja, eg snakka no sjølvsagt med dei, men dei ville komme att ein gong til og då skulle mora også få vere med, så då kunne vi ta papirarbeidet også. Eg kunne gått ein tur, men heldt meg heime i tilfelle dei kom att med eit nytt lass. Det vil no fort vise seg. Eg saknar sola og varmen-eg likar ikkje så godt å vere ute når det er kaldt. Eg likar også mykje betre å jobbe ute enn inne -når temperaturen er god. Men alt som veks set pris på regnet som kom. For morgondagen har eg ingen planar-men det dukkar vel opp eit kvart. Eg har alltid noko som er ugjort å gripe tak i. Ingrid og faren kom att med lass nummer to, og då var mora med. Vi prata litt på trappa, men utsette papirarbeid etc. til seinare. Veldig hyggelege folk.Då dei hadde fare, gjekk eg på Vernet ein tur.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...