lørdag, juni 12, 2021

Dagbok 2021: 12.juni

Klokka er no 20.15. Temperaturen ute er + 10 grader, og vi har hatt mange voldsomme regnbyger i løpet av dagen. I dag har det vore sundag i hovudet mitt, og eg strevar enno med å forstå at det berre er laurdag. Eg vakna tidleg i dag, men låg til ca 7.30. Eg hadde utsett fredagsvasken, men den vart eg tidleg ferdig med. Hadde så smått tenkt meg ned på ALTI i dag, men det vart ikkje noko av. I staden gjekk eg tur på Vernet på føremiddagen. Middagsmaten i dag vart det samme som i går, og etterpå sette eg meg til med kaffikopp og serie. Etter ei stund ringde det på døra-det var Helge som kom for å gjere ein jobb i kjellaren. Men det første han gjorde var å opne varmepumpa og ta ut "støvfangarane" og eg fekk beskjed om å støvsuge. Trur ikkje dei har vore støvsuga på mange år. Etter at han var ferdig i kjellaren, fekk eg han til å sjå på printeren. Han bala ei stund, men jammen fekk han den til å virke igjen. Det er eg glad for, for eg treng den verkeleg. Etter at Helge forsvann, gjekk eg opp til Marit, som planlagt, ho er heime åleine denne helga. Vi drakk kaffi og prata, eg skulle ned igjen til 19-nyheitene, men der var noko heilt anna. Heldigvis er det liv i fotballspelaren. Det blæs og regnar litt ute no, og temperaturen er ikkje så behageleg lenger, eg må ha på varmepumpa i stova. Eg fekk melding frå Ingrid som skal bu her til hausten om at dei kjem innom i morgon ettermiddag/kveld. Vi skal fylle ut skjema for utleigar/leigetakar. Solveig har printa ut skjema, men no kan eg fylle ut på data, om eg vil. Det blir viss meir fotball i løpet av kvelden, dei skal visst ta att alt dei har forsømt dei to siste åre. Men eg har ein SERIE......

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...