fredag, juni 18, 2021

Dagbok 2021: !8.juni

Klokka er no 18.40, temperaturen ute er +16 grader C, det er opplett, lettskya og litt sol innimellom. I dag tok eg fredagsvasken på fredag, for eg tenkte eg måtte bruke morgondagen på plenklipp. Etter at eg hadde vaska etc. sette eg meg til å sjå serie + strikke. Margrete sende melding om at ho ville komme hit ein tur mens ho venta på Ingeborg som skulle komme med flyet frå Oslo. Dei hadde hatt avslutning på jobben, så det vart ikkje alktuelt med bevertning. Men vi fekk no prata om diverse, blant anna turen til Solund. Margrete +4 barn skal reise med to bilar og eg har tilbod om å vere med. Dei har leigd ei leilegheit på same staden som i fjor og der er plass til meg også. Det ser ut som eg kan komme meg på tur i år, har ikkje vore på overnattingstur sidan vi var på Hardbakke i Anne Marie sin 80-årsdag. Det var i 2015. På Kongsberg har eg ikkje vore sidan Rasmus fylte 50 år i 2014. Så det er kanskje på tide at eg kjem meg ut dørene, men eg er veldig glad i å vere heime altså, særleg om sommaren. Nok om det. Etter at Margrete var vekk laga eg meg litt middag av restar frå i går, og etterpå kokte eg graut av risen som var att, den skal eg ha anten i kveld eller i morgon eller begge deler. Eg slappa av litt etter middag, men så høyrde eg at plenklipparane surra i alle retningar, og då greidde eg ikkje å halde meg i ro, men gjekk ut og klipte heile tomta non stop. Det kan godt hende eg må fare litt over i morgon med rive eller klippar, for når ein klipper så vått gras er det tendens til at klipparen spyttar ut litt. Marit reiste på hytta til Kjartan i dag, så eg skal passe Lollo. Berre ho ikkje stikk av slik som sist. Eg veit ikkje kva eg skal gjere i morgon, men eg må i alle fall handle litt mat om ikkje anna. No ser det ut til at det kan skine opp, men eg går ikkje tur på Vernet i dag. Eg har hatt nok mosjon.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...