tirsdag, mai 25, 2021

Dagbok 2021: 25.mai

Dette bildet er tatt frå Vernet i går ettermiddag/kveld. Klokka er no 18.20, temperaturen er + 20 grader C, det er lettskya litt vind og nydeleg vêr. Eg kom nettopp inn frå hagen ; eg har vore ute sidan ca.kl.15. Eg har jobba, men i mitt eige tempo med mange pausar. Verken ryggen eller knea er noko å skryte av, men det kunne ha vore verre. I dag har eg klipt kantar her og der med saks, så har eg tatt opp ca 3 bøtter fulle med løvetann på rot, og til sist reinska eg rundt bær-og prydbusker, dei eg ikkje rakk å ta sist laurdag. Eg trudde eg var ferdig med den jobben no, men så såg eg at det trongst opprydding rundt dei nyaste buskene også, for ikkje å snakke om hekken bort mot Urke.Ja, det er mykje å henge fingrane i når ein har hage, men hage vil eg ha. I dag måtte eg fare åleine på trening, men i dag var alle så sosiale og pratsomme at tida gjekk som ein røyk. Det var så vidt eg kom gjennom programmet mitt. Etter treninga var eg ein tur på Alti, eg måtte ha meir ugrasmiddel og så var det diverse anna eg mangla. Eg handla ikkje mat i dag, eg får ete på det eg alt har i hus. I dag tok eg fram den minste resten av lasagnaen, men skøytte på med rikeleg is attpå, så eg vart mett nok. I morgon har eg ikkje noko spesielt på programmet, men eg har nok å ta av. T går kveld fekk eg sjå 1.episoden i andre sesong av "Love Child" og i dag skal eg sjå den andre. Eg likar å ha ein serie å sjå innimellom. Eg har ikkje tatt bilde i dag, men eg får sjå om eg finn eit høveleg motiv.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...