onsdag, mai 26, 2021

Dagbok 2021: 26. mai

No er klokka ca.18.30,temperaturen ute er + 20 grader, det er lettskya, sol og litt vind. Det kan ikkje bli stort betre enn det er no. Eg var ute og jobba i hagen heile førmiddagen. Klipte kantar, tok opp enda ei bøtte med løvetann, reiv ned litt eføy etc.etc. Til slutt plukka eg inn rabarbra, som eg reinska, vaska og skar opp. Inntil vidare har eg fangsten i frysaren. Så laga eg meg pannekaker til middag, og for ein gongs skuld laga eg passeleg stor røre, men der er att så mykje at eg får ei pannekake til kvelds også. Kvilte meg litt etter middagen, og såg serie på NRK 1.Så gjekk eg ut og jobba litt til i hagen, reinska ugras og fylte på mold her og der, så no har eg brukt opp den eine av dei fem moldsekkane.Eg hadde tenkt å lage potetåker i den andre jordbæråkeren, men har ikkje fått tak i settepoteter. Viss andre i slekta vil bruke åkeren, så må dei gjerne det.Elles har det ikkje hendt så mykje i dag, eg har no snakka litt med begge Marit-naboane og litt med leigebuarane. Men i morgon er det trening igjen, og kanskje handling. Eg må i alle fall kjøpe bensin før eg kan klippe plen igjen.

Ingen kommentarer: