onsdag, april 28, 2021

Dagbok 2021: 28.april

Klokka er no 18.25. Temperaturen ute er + 8 grader C, det er delvis skya og sol.I dag starta eg med å "forsove" meg, så eg stod opp ein time seinare enn vanleg, men det er no betre å sove litt for mykje innimellom enn å ligge vaken halve natta-slik eg ofte har gjort. Eg hadde bestemt med for å støvsuge i dag, så det vart i alle fall gjort. Eg hadde ein pk.melk som gjekk ut på dato, så i dag vart det graut til middag. Klokka 13 sette eg meg til med strikketøy framfor TV-en, for Marit hadde sendt melding om at dei skulle informere om korleis dei ferdigvaksinerte skulle oppføre seg. Det vart eit langt program og mykje informasjon. I morgon får eg det andre stikket og er då verdigvaksinert, men eg må oppføre meg som før ute blant folk, men kan ta imot fleire heime-helst folk som ikkje er i faresonen.Men kven veit. Etter å ha ete og drukke kaffi gjekk eg ut for å jobbe litt. Men i år er det smått stell med meg. Knea hemmar meg ikkje så mykje i hagearbeidet, men ryggen toler ingen ting; så det blir å jobbe 5 minutt og kvile i 10. Men litt fekk eg gjort , eg fekk spada vekk litt snø, raka og plukka singel, klipt ei buske,og raka ned ein sekk med eføyblad. Eg har snart nok sekker til å fare på VØR med. Eg trur ikkje eg skal få så mykje problem med plenslåtten for då går eg med "rullator". Bestemor Nedreberg gjekk forbi med vesle Adam, han hadde slept seg i dag. Han kunne også vise kor stor han var. Han vart fødd på Volda sjukehus 2 dagar etter oldebarnet mitt, Amund, så det er litt artig å følge med utviklinga til begge. Amund har også slept seg og går no.Han var eit år 5.april. Birte og Håkon er så flinke å legge ut bilde av han at eg får følgje med i utviklinga på litt avstand. Eg gleder meg til i morgon, det er som å ha bursdag-eller noko slikt. Håper eg ikkje blir sjuk av vaksinen, for tysdag skal vi til Ulsteinvik.
Det er det finaste vêret no når det går mot kveld.Klokka går mot 19- til vanleg er det då eg set på TV-en.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...