mandag, april 19, 2021

Dagbok 2021: 19.april

Klokka er no 17.55, temperaturen ute er + 17 grader og vi har hatt enda ein nydeleg dag, men no er det vel slutt på fineveret for ei stund. I dag har snøen smelta meir enn før, men her er mykje att. Eg har hjelpt til litt med å hive snøen utover. I dag hadde eg ingen planar; eg fann ein god slump med melk som var ute på dato, men ikkje ubrukeleg. Det var ikkje nok til graut, så eg baka brød i staden. I alle heve-og steike-pausane, sat eg og la kabal med lydbok på øyret. Eg begynte på ei bok i går som eg har vore borte i før, men kan ikkje hugse om eg las den ferdig. Eg hugsar i alle fall ikkje kor det gjekk til slutt, så no får eg fullføre. Til middag i dag laga eg grønsaksuppe, og så vart det skalken av eit nybakt brød til dessert. Så vart det ut på solsenga igjen ei stund før eg tok meg saman og gjekk ein halvtimes-tur. Begge knea er vonde, men eg synest ikkje at det blir verre når eg går ein lite tur. Eg går ikkje opp på Vernet enno. Men eg tok eit lite bilde av trappa.Elles har det ikkje skjedd så mykje, eg har no prata litt med Linda og så pratar eg litt med dei eg møter når eg går tur, det er helst menn. Som sagt så har det smelta ein del i dag, og no kan eg få tak i greinene på plenen. Eg spekulerer på om eg greier å lage meg ein sagkrakk-men tvilar på at eg får det til. I morgon er det trening og då er det min tur å køyre. Det kan hende eg må handle litt, men eg prøver å bruke opp mest mulig av det eg har i hus. Eg får lage meg ei liste. Her er ganske mange smitta i Ørsta no, men dei har kontroll på smittevegane. Som eg sa til Marit: Vi får føle oss trygge så lenge vi ikkje er i karantene.
Det er Einar sine fotefar frå sist fredag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...