søndag, april 18, 2021

Dagbok 2021: 18.april

Klokka er no 19.03, temperaturen på trappa er + 13 grader C, det har vore varmare før i dag. På føremiddagen sat eg ei stund og strikka før eg tok turen fram på gravplassen,sidan det var på dagen tre år sidan Nils døde og eg ville sjå kor der såg ut. Eg greidde å vasse bort til gravsteinen og grave fram påskeliljene som eg planta til påske, dei stod og blomstra under snøen.Eg tende eit lys sjølv om sola skein. Då eg kom heim att gjekk eg ein liten tur her på Vallabøen, knea mine er ikkje gode, så eg legg ikkje ut på langtur. Etterpå sat eg ei stund oppe på altanen med Marit. Då det vart middagstid gjekk eg heim og åt, ikkje middag i dag, men diverse anna. Eg la meg ut på solsenga med lydbok etterpå, men trur eg sovna litt for då er vakna til att var eg veldig låk i beina, men det gjekk over. No har det vore ei jente og sett på leilegheita nede. Ho likte seg godt her, og då eg høyrde at ho var lærling på sjukeheimen, sa eg at ho kunne ikkje få ein betre plass å bu, og forklarte henne korleis ho kunne gå til og frå. Det virka som om ho hadde lyst å bu her, men skulle tenke på det og gi beskjed. Det er greitt å få det i orden såpass eg slepp å tenke meir på det. Dette er vel siste dagen det er SÅ fint ver, utover i veka skal det bli både kaldt og vått, men veka deretter skal det bli strålande igjen. Såg at naboen gjekk ute berre i shorts i dag-

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...