tirsdag, mars 09, 2021

Dagbok 2021: 9.mars.

KLokka er no 16.55, temperaturen ute er + 6 grader og sola har skine i heile dag - himmelen er blå, utan ei sky. Eg har nettopp vore ute og gått ein runde på Vernet.Eg hadde tatt på meg piggsko, men vegane var berre, det var også vegen oppe på sjølve Fonnvernet, men vegen på andre sida var full av is og snø, så det var faktisk bra å ha piggskor likevel. Elles har eg ikkje gjort mykje i dag. Føremiddagen gjekk til å gjere seg klar til trening, såg også litt TV om Koronasituasjonen, og strikka litt. Etter treninga var vi på Spar og handla, og då vi kom heim var vi sittande i bilen og prate. Så møtte vi fleire av naboane ved postkassa, så der gjekk det også ei stund. Etter å ha lese avisa, åt eg middag, det var suppe frå sundagen, og så vart det tur på Vernet. Viss eg ikkje hadde gått då, hadde eg vel sige i hop i ein stol. Det gjer så godt å komme seg ut ein tur, og i dag sat eg og sola meg litt på eit par av benkane på Vernet.No blir det vel å sjå og høyre på TV-en; det er skummelt med smitteauken av Kononaen; i Volda er det no to som er smitta, har ikkje høyrt at her er smitte no. Eg likte ikkje å gå på butikk i Vik i dag, føler meg tryggare når eg handlar på Kiwi.Eg høyrde ein stad at den vaksinen som berre yngre folk har fått no er godkjent også for eldre.Ja, berre kom med den!!!!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...