mandag, mars 08, 2021

Dagbok 2021:- 8.mars. Kvinnedagen

Klokka er no 17.52, temperaturen ute er + 1 grad, det er overskya, men opplett. Då eg sat med frokosten i dag morgon såg eg at sola var på veg, og snart skein den inn i stova. Eg trudde det skulle bli ein veldig fin dag. Det hadde ikkje kome snø sist natt,men den som var hadde heller ikkje smelta. Når det er opplettog bra vêr passar eg på å vaske soverommet, for der er eit stort golvteppe som skal ut. Det var ei litt betre vasking enn vanleg i dag, for no er det lyst så ein ser støvet litt betre. Det var faktisk så mykje støv at eg måtte vaske inne i skapa også. Etterpå moppa eg over golva på bad og kjøkken også sidan eg hadde så godt vatn. Etterpå sette eg på vaskemaskina og tømte oppvaskmaskina etc.etc. Der var mange småjobbar som vart gjort, i tillegg rygga eg ut bilen for å sjå om det vart naudsynt å moke når vi skal på trening i morgon. Det var det ikkje. Til middag i dag vart det ikkje suppe, men resten av spagettien frå laurdag. Etter middagen sette eg meg i kvilestilling framfor TV-en med kaffikopp. Eg hadde kveikt i omnen fordi eg var frostig. I 16-tida tok eg på meg piggskor og gjekk ein tur på Vernet. På heimvegen gjekk eg ned i Olavsgata for å gjere turen litt lengre;- om den ikkje vart så mykje forlenga i steg, så var den i det i alle fall i tid. Anne Ellingsen kom ut frå huset sitt, ho skulle stad å handle, og vi vart ståande å prate ei stund. Lengre inne i gata kom Kirstin Graff ut, så det vart ei bra pratestund der også. Ofte treffer eg folk eg kjenner på Vernet, men ikkje i dag. Turane mine er ikkje berre mosjon men like mykje sosiale møte i ei usosial tid.Men dagane går fort og blir alltid for korte for meg.
Slik var det først på dagen, men seinare vart det meir grått.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...