søndag, mars 07, 2021

Dagbok 2021: 7.februar

Klokka er no 18.20, temperaturen ute er ca.0 grader, og det er opplett. Tidlegare i dag sludda og snødde det, så det var ikkje freistande å gå ut. Eg saknar det fine vinterveret vi hadde. Eg har vore inne i heile dag, men tok meg sammen og gav ikkje opp før eg fekk plassert plata inne i omnen; eg tenkte som så at har eg fått det til ein gong før, så må eg klare det. Så då kunne eg fyre i omnen. Heile føremiddagen sat eg og strikka, men hadde radioen på. Eg fekk høyre mange gamle slagerar som vekte diverse minne -mellom anna. Eg hadde tenkt å ha resten av Pasta Carbonaraen, som eg llaga i går, til middag i dag, men så fekk eg så lyst på grønnsaksuppe !Eg fann fram alle dei gode grønsakene mine og så blei det suppe. Og så fekk eg i tillegg rydda i grønsakskuffa i kjøleskapet. Eg hadde tenkt å gå tur etter middagen, då snødde det, men då klokka nærma seg 17, måtte eg berre gå ut viss eg skulle rekke heim att før Erna skulle tale. Eg tok på meg gummistøvlar for eg trudde det var sørpe på vegane. Det var det ikkje; det var is med snø oppå.Det gjekk bra likevel. Eg kom meg på Vernet og gjekk ein runde før eg snudde heim, og kom i god tid før Erna skulle tale. Ho sa no ikkje så mykje vi ikkje visste frå før. Det er dumt at dei iikkje har skrapa vegane i dag, for no kan det bli isete og vanskeleg å køyre. GÅ kan ein alltid-når ein har piggskor.I dag er det tre veker til Palmesøndag og påske, eg har eit inderleg ønske om å få i alle fall ei sprøyte med vaksine før barnebarna kjem heim.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...