mandag, mars 29, 2021

Dagbok 2021: 29.mars

> Klokka er no 18 30, temperaturen ute er + 8 grader C. Det har regna mykje i dag, men no kjem sola fram -ho er litt sein i dag. Eg har ikkje gjort så mykje i dag, var berre ein liten tur på butikken, elles har eg stort sett lata meg heime. Eg laga glasur på ei kake på føremiddagen før eg for på butikken.Litt før kl.16.00 kom Margrete + barn og drakk kaffi og åt kaker. No skulle eg eigentleg tatt meg ein trimrunde, men så er det Dagsnytt 19, det kan eg ikkje gå glipp av.Fekk fødselsdagsgåve med Margrete, ei eske med mykje godt: ostar, pølse, kjeks,druer m.m. Veldig kjekt å få! Kjekt å treffe nokre av barna også. Eg inviterer på den måten at dei kjem når dei vil, både frå Straumshamn og Hareid, men eg må få melding på førehand, slik at vi ikkje blir for mange her. Då eg ikkje fekk feira 80-årsdagen i fjor, tenkte eg at vi kunne feire neste år- men no kan vi kanskje utsette det til eg blir 90-eller 100. Ikkje godt å vite kvar det ber hen. No når det er lysare om kveldane kan eg kanskje gå tur etter Dagsnytt? Litt gale å sitte i ro heile dagen. I dag-morgon såg eg på feil klokke då eg stod opp-det var ikkje så tidleg som eg trudde. No skriv eg på Storemaskina, den er litt sånnav og på, men no var eg heldig.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...