søndag, mars 28, 2021

Dagbok 2021: 28.mars

Klokka er no 20.15, temperaturen er + 8 grader C, det er overskya men mest opplett.Etter mykje strev er eg no i stand til å skrive ein liten blogg for dagen, min 81.årsdag. Det er andre gongen eg har fødselsdag i Korona-tida, eg hadde ikkje trudd at Koronatida skulle vare så lenge. I dag vakna eg til sommartid og kunne stå opp med ein gong. Føremiddagen gjekk fort med litt "husarbeid" etc. Marit og eg hadde avtalt å ete kake og drikke kaffi klokka 13.30, sidan eg skulle på nett-møte litt seinare. Vi koste oss med ostekake, kaffi og prat, til det nærma seg nettmøtet. Eg var litt i tvil om eg fekk til å kople meg på, men det gjekk bra. PC-en har vore noko lunefull i fleire dagar, så eg tok fram laptopen for sikkerheits skuld. Eg "reparerte" PC-en rett før eg la meg i går, og den virka i dag også, og heldt nesten heile nettmøtet-men så vart det slutt. Eg fekk snakke med alle i storfamilien med unntak av Håkon ohg familien hans. Eg har ikkje kamera på storemaskina, så dei såg ikkje meg, men eg såg alle. Etter nettmøtet, tok eg meg ein rask tur på Vernet, for mosjon og frisk luft. Etter at eg kom heim bala eg med PC-en utan å få den i gang. Så no skriv eg på laptopen-men får ikkje lagt inn bilde.Enno. Eg finn no ut av det. Men eg veit ikkje om eg kan koble printeren til laptopen-tvilar på det. Alt i alt har eg hatt ein heilt fin dag. Mykje blomster har eg og påskepynt også, så her er det stemning. Håper at mange i storfamilien stikk innom ein tur i dagane som kjem.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...