lørdag, mars 27, 2021

Dagbok 2021: 27.mars

Klokka er 17.00, temperaturen er + 6 grader C , det har vore ei regnbyge i dag også, men elles har det vore fint, men ikkje mykje sol. Det første eg gjorde i dag var å lage ei ostekake som eg har tenkt at Marit og eg skal kose oss med i morgon om ingen andre kjem. Det blir vel helst å feire dagen digitalt i år også. Det spørs om eg må ta fram laptopen, for PC-en min er veldig ustabil for tida, eg må reparere den fleire gonger for dag. Eg hadde tenkt meg ein tur ned på Kiwi, men så fann eg att ein melkekartong som ikkje var påbegynt, så eg trur eg klarer meg med det eg har i hus til mandag. I staden tok eg og raka plenane her og der. Når ein mokar snø, er det ikkje å unngå ar det kjem litt singel med, så i dag har eg raka og plukka. Kl.14 gjekk eg opp til Marit og drakk kaffi og prata eit par timar, ho er åleine heime i dag og i morgon. Ellen Marie ringde mens eg var der, så vi gjorde praten kort. No skal eg varme opp litt middag frå i går, og så blir det vel TV utover kvelden. I kveld må vi passe på å legge oss tidleg, sidan vi skal ein time tidlegare opp i morgon. I dag stod eg opp utan å sjå på klokka, men då eg oppdaga at den var berre 7, la eg meg nedpå att ein times tid-utan å sove, sjølvsagt.Det ser ut til at eg kan bli morgonfugl på mine gamle dagar.I dag har eg tatt bilde av krokusane mine.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...