tirsdag, mars 30, 2021

Dagbok 2021: 30.mars

Klokka er no 17.40, temperaturen ute er + 7 grader C og det regnar. I dag har eg hatt ein litt sløv dag, var trøtt før eg stod opp.Eg har gjort lite og ingenting i dag, men tida har gått fort likevel. Eg hadde ingen planar for dagen, og då blir det ikkje noko "gjort". Rydda litt, kveikte i omnen etc. Så var eg ut på altanen og prata med naboen som var i gang med å plante uteblomster i kasser og krukker. Eg fekk nesten dårleg samvit, men berre nesten. Då klokka var vel 13 heiv eg på meg klede og joggeskor, så vart det ein tur på Vernet. Der trefte eg naboen i det gule huset og prata med henne, fekk vite litt av kvart om barn og barnebarn.Då eg kom heim var det tid å tenke på litt middag; eg kokte tre små poteter som eg åt attåt spekepølse som eg fann i gåve-korga frå Margrete. Nokre små tomatar hadde eg også, så det vart sunt og godt.Til dessert hadde eg eit stykke av før nemnde ostekake, så no er det ikkje mykje att av den. Til desserten kokte eg kaffi og etterkvart sette eg meg inn i godstolen for å lese ferdig ei papirbok som eg har hatt til sengelektyre aldri så lenge. Det varte ikkje lenge før eg sovna frå heile boka, så der er enno nokre sider att. Eg vakna såpass eg fekk med meg nyheitene kl.17. Eg har prøvd å få storemaskina på nett igjen, men har ikkje lukkast enno.I morgon har eg tenkt at eg må på butikk igjen, så eg må skrive ei god handleliste i kveld. Likar å handle tidleg, då er der mykje varer og lite folk. Marit har vore her med mat ti LOLLO, eg skal passe katten mens Marit er med Janne på hytta.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...