torsdag, mars 25, 2021

Dagbok 2021: 25.mars

Klokka er no 16.10, temperaturen ute er + 8 grader C, det har regna før i dag, men no skin sola.Eg hadde ikkje tenkt meg ut og gå i dag, men no spørs det. Om torsdagane trener vi frå 12.30 til 13.30, det er liksom midt på dagen, men i dag fekk eg gjort litt før vi for nedover. Eg strikka litt og talde masker, før eg støvsuga. Så var det å vaske hår etc og kle seg i "turndrakt". I dag var det 2 meters -avstand på treninga og somme hadde munnbind. Etterpå var Marit og eg ein tur på ALTI, ho skulle ha noko på apoteket og eg handla litt på BUNNPRIS. I dag var det nesten alle som hadde munnbind på kjøpesenteret så eg tok på meg det eg hadde i veska. Det er ekkelt å ha det på -eg føler at det er tungt å puste, og så doggar brillene. Det var Marit som køyrde i dag, og då vi kom heim vart vi sittande å prate i bilen, som vanleg. Derfor var det tid for middag då eg kom heim. I dag vart det berre brødmat-men det er heilt greitt. I postboksen i dag fann eg Volda-avisa MØRE, bladet PENSJONISTEN og brev frå Pensjonistlaget med krav om 410 kr for å få vere medlem. Betalte med det samme, tek aldri sjansen på å legge vekk rekningar. No har eg kokt meg kaffi og trur eg skal sløve i godstolen ei stund. Det ser ikkje ut til at sola blir verande, så då er det ikkje så fristande å gå ut.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...