onsdag, mars 24, 2021

Dagbok 2021: 24.mars

Klokka er no 16.20, det er + 6 grader C ute, og det regnar. I dag har eg halde til på kjøkkenet for det meste, eg har baka og rydda. I går ettermiddag laga eg ei gulrotkake og hadde tenkt å lage fleire kaker i dag. Men så ville eg heller bake nokre rundstykke/ hamburgerbrød som eg et stort sett et til alle måtid. Og etterpå fann eg ut at eg kunn bake julebrød til påske, så slik vart det. Eg likar best å bake gjærbakst, men det tek litt tid.Innimellom var eg inne og skreiv på handlelista, og då brøda var ferdigsteikte heiv eg meg rundt og køyrde til butikken. Det var mykje eg skulle ha, så eg plukka nesten full korga, og mykje var tungt. Så skal det frå vogna oppå bandet, og så nedatt i korge, og inn i bilen. Det vart mange operasjonar, og då eg kom heim skulle sjølvsagt at på plass. Eg vart sliten i ryggen til slutt, men no har eg no diverse i hus om eg skulle finne på å lage noko. Marit ville ikkje vere med i dag, ho vil handle etter treninga i morgon. Eg kan godt handle då også, for det er sikkert meir eg treng. Akkurat no treng eg ein kopp meg god kaffi og litt attåt-og kanskje blir det litt Netflix også ? Trur ikkje at eg skal gå tur i dag, men akkurat no kom sola fram,så eg får sjå kva ryggen seier etter å ha kvilt seg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...