søndag, mars 21, 2021

Dagbok 2021: 21.mars

Klokka er no 18.00, temperaturen ute er ca +2 grader. Eg vart ikkje sjokka over at det var kvite marker i dag morgon, for det hadde alt lagt kvitt då eg la meg i går kveld. Likar det gjer eg ikkje, men det er no slikt som skjer dei fleste vårar. Vi får vere glade om det blir bert i mai. I dag bestemte eg meg for at det skulle vere ein innedag, det er ikkje så ofte eg er inne ein heil dag. Eg hadde ein heil liter med melk som gjekk ut på dato i dag, så då fann eg ut at eg kunne lage den store bolledeigen min, så fekk eg brukt opp all melka. Deigen var laga og sett til heving ei lita syund etter frokost. Eg strikka litt mens den heva, men så var arbeidet å trille ut 37 store bollar, steike dei, avkjøle og fryse. Så rydda eg kjøkkenet og då var mesteparten av føremiddagen over. Men sidan steikomnen var varm, hadde eg ein plan.Eg steikte opp nokre svinekotelettar som eg hadde på lur, så la eg dei i ei form med folie over og sette i steikomnen i to timar, til det var på tide og ete middag. Det vart skikkeleg søndagsmiddag på meg i dag, med kotelettar, poteter, grønsaker og ananas. Eg likar godt ananas til svinekjøtt, det gjorde Nils også, så det er tradisjon her i huset. Det kan godt hende her sleng ein pakke med surkål i huset, men det blir så altfor mykje å ete opp åleine.Eg åt ikkje oppp alle kotelettane, så det kan bli fleire dagar med same sort mat denne gongen også. Etter middag har eg stort sett sete og sett Netflix, der skjer det litt meir enn her. Er snart ferdig med sesong 3 av Outlander-det er ganske eventyrleg. Ja, eg veit at det er sport på NRK, men eg nyt å sleppe å sjå på det. No skal eg varme meg ein kaffikopp og så blir det kanskje meir eventyr på Netflix. For morgondagen har eg ingen planar, men det kan hende det blir litt baking då også, med tanke på påskegjester etc.Det er absolutt ikkje fristande å gå på Vernet i dag. Eg har gåttt så mange gonger ned i kjellaren og opp att, så det får vere mosjon god nok i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...