lørdag, mars 20, 2021

Dagbok 2021: 20.mars

Klokka er no 16.25, temperaturen ute er + 6 grader C og det regnar så det renn som ei elv etter gata.-Så eg held meg inne. Men eg har vore ute før i dag. I 10-tida køyrde eg ned til Kiwi og handla mykje av det som stod på ei lang liste, og så hugsa eg å ta med flasker å pante. Då eg kom heim og hadde fått rydda på plass varene gjekk eg ein tur på Vernet mens eg likevel var påkledd til å vere ute. Trefte naboar der oppe i dag. Marit ville komme ned i 14-tida, og i mellomtida fekk eg strikka litt på jakke-erma mi. Såg litt Netflix også. Marit kom som avtalt og vi fekk atter ein gong rulla opp hendingar frå fortida - det blir mykje mimring når vi gamle kjem i lag, det som skjer elles om dagane her hos oss er ikkje så mykje å snakke om. No har eg rydda opp litt, og så skal eg strikke og sjå litt meir serie før eg går over til vanleg TV. For morgondagen har eg ingen planar-det kan eg ikkje ha i dette veret. No skulle eg så gjerne ha gjort litt hagearbeid, men det er ikkje råd å vere ute. det er vel snart på tide og sjå til grava også, kanskje pynte litt til påske. Til neste helg kjem vel studentane våre heim-ikkje alle kanskje, og så kan det bli eit lite treff neste veke. Eg er vaksinert, det er ikkje dei andre, så vi må nok vere forsiktige enno ei stund.
Dei to bilda frå Vernet er tatt frå samme "ståstad".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...