fredag, mars 19, 2021

Dagbok 2021: 19.mars

Klokka er 16.07, temperaturen ute er ca +10 grader C og det er overskya og opplett. I dag er det 19.mars, ein dato som eg forbider med bestemor Hilda Marie, mor til far min.Ho var fødd i 1878 og fekk leve til ho var 91 år, men det er mange år sidan ho døde no. Familien til Hilda flytta frå Sarpsborg til Oslo, der far hennar var byggmester. Hilda gifta seg med Olaus Strøm som var stasjonsmester på Skarnes. Ho fekk to barn med han,far min og ei søster. Olaus døde då far min var 11 år og Hilda vart åleine med to barn. Seinare gifta ho seg med Eivind Os frå Eid og familien flytta dit. Dei fekk to barn, ein gut og ei jente. Slik gjekk det til at far min kom til Eid, han gifta seg med Amanda, som var frå Innvik, så eg reknar meg for halvt nordfjording. Bestefar Olaus har ingen av barnebarna sett,og eg er den einaste som ar arva namnet hans. Men det var Eivind Os eg kalla bestefar. I natt vakna eg klokka 5 og verkte overalt. Ikkje så mykje der eg hadde fått vaksinen, men det var vondt å ligge på venstre armen, hofta verkte veldig og magen likeså. Det kunne eg ikkje skulde på vaksinen. Eg stod opp og la meg att og sov, så vakna eg relativt frisk og rask eit par timar seinare. Det var berre hofta som ikkje var heilt bra, det kjem seg nok av at eg sat for mykje i går. På føremiddagen i dag tok eg fredagsvasken-det var relativt fort gjort. Så gjekk eg ein tur på Vernet, der var det fint i dag, men eg hadde kledd meg for varmt, hadde ikkje sett på temperaturen ute. Då eg kom heim skulle eg prøve å rake bort litt av singelen som har hamna på plenen, men det vart ikkje så mykje med meg. Det nærma seg middag og eg hadde ein idé om at eg hadde ein pizza i frysaren. Eg prøver å ete av lageret mitt og i dag passa det med ein liten pizza. Den var rettnok 2 år for gammal, men eg steikte den og åt så mykje eg ville, resten hadde eg ut til kattane "mine"-besøkskattane- men det kan like gjerne vere skjor og kråke som forsyner seg. Det er det samme for meg. Men viss eg blir dårleg i magen i dag/kveld/natt, så kan eg skulde på ein gammal pizza. Eg må slutte å hamstre mat, det har eg sagt til meg sjølv tusen gonger, men så er det no kjekt å ha litt i huset om det skulle komme nokon. Eg held på og rekke opp mykje av jakka eg strikka, for å strikke den på nytt. Ermane skal eg ta att først, dei var både for vide og for lange. Det er moderne med veldig vide ermar, men eg vil ikkje ha det, blant anna fordi det blir håplaust å ha ytterjakke utanpå. Sjølv om eg er vaksinert, i alle fall halvvegs, må eg vere litt forsiktig, men i morgon MÅ eg handle, både mat og medisin. Eg skal prøve å komme meg nedover bra tidleg før der er mykje folk. Sjølv om eg er vaksinert, kan eg føre smitte med meg til andre, så eg har ikkje tenkt å bli altfor frittgåande. Eg fekk ikkje ta bilde på turen min i dag, for der var ikkje straum på telefonen. I dag var det heilt bert på alle vegane på Vernet. Håper våren er komen for å bli. (Det plagar meg litt at eg ikkje får lage avsnitt på det eg skriv).

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...