torsdag, mars 18, 2021

Dagbok 2021: 18.mars

Klokka er no 16.35. Ute er det overskya og litt regn av og til, skodde langt ned i fjella og + 6,5 grader C. I dag har eg gjort lite og ingenting, ikkje ein gong gått tur. I dag var det nemleg DEN STORE VAKSINERINGSDAGEN. Eg var tidleg oppe, men vart stort sett sittande å legge kabal på data før det vart tid for å dusje, vaske håret og kle seg om. Ja, eg var no borti og ordna litt på eit strikketøy, det var alt. Eg hadde time klokka 11.52, men var ute i god tid, og det var visst fleire andre også, for det vart ei stund å vente. Munnbind fekk eg på for første gong, og så sat vi der med god avstand, somme i rullestol, andre med stavar, nokre hadde folk som følgde dei, andre kom åleine slik som eg. Der var ein kar som passa på oss og flytta oss rundt slik at vi til slutt sat etter tur. Då eg først kom inn gjekk det fort, eit lite stikk i venstre armen og så var det å sitte i ro i 20 minutt på flatsalen med god avstand. Eg har ikkkje kjent noko i armen og Marit kjenner heller ingen ting, ho var der litt før meg. Det er noko uverkeleg over heile situasjone, alt ser normalt ut, men så sit ein altså i vasinasjonskø. Då eg kom heim att hadde eg veldig lyst å feire dagen med noko godt, men jammen var det stort sett tomt i skuffer og skap sidan eg ikkje har vore innom ein einaste butikk sidan sist laurdag. Eg måtte nøye meg med ei brødskive og ein kaffikopp. Så fyrte eg i omnen og sette meg til å sjå Netflix, men det var for lyst i rommet, og TV-en står slik til at lyst frå vinduet kjem på skjermen. Eg sette over på NRK etter ei stund og der var det nyheiter. Og mykje om vaksine og Korona. Sjølv om eg er glad for å få vaksine så synest eg det er fælt å høyre at no blir både barn og unge også ikkje berre smitta, men sjuke og innlagt på sjukehus. Eg får nesten dårleg samvit for at eg har gått før dei i køen - men det er ikkje eg som har bestemt det, kan eg unnskylde meg med. Denne siste kneiken vart mykje verre enn eg hadde trudd. Eg hugsar at dei snakka om muterte virus ein gong i fjor, men ikkje visste vi då kva det innebar.Eg berre håpar at yngre folk også må få vaksine og det fort.Og akkurat her i Ørsta er det lite smitte enno. Frå det eine til det andre. M;arit og eg skal få oss nye høyreapparat og det skal vi få i Ulsteinvik; eg fekk i dag brev om at eg har time 4.maikl.12.50. Dei skriv at dei har registrert meg på telefonnummer 70066849, men det nummeret eksisterer ikkje lenger, det var nummeret til fasttelefonen vår, og den er ein saga blott.Eg trur ikkje at eg skal gå tur i dag, men i morgon har eg litt av kvart å gjere. Elles så må eg vel til å tenkje litt på bursdagen min.Det blir vel ikkje stor feiring i år heller. Solveig har sagt at vi skal feire når alle har fått vaksine, det kan ta si tid. Men kanskje vi kan få litt Sputnik? Eg fekk i alle fall Pfizer i dag. No skal eg sende litt pengar til SOS barnebyer. Eg betaler ikkje kvar månad, men litt meir enn månadsbeløpet av og til.
Her ser de ein av grunnane til at eg har lyst ut og rake.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...