tirsdag, mars 16, 2021

Dagbok 2021: 16.mars

Klokka er no 16.26, temperaturen er + 4 grader C og det er skya, men opplett. I dag morgon låg markene kvite igjen, men det var heldigvis ikkje behov for å moke snø før eg skulle ut med bilen, så mykje snø var der ikkje. Vi begynner ikkje treninga før kl. 11.20 om tysdagane, så det er litt seint på dag for meg. Det blir ikkje gjort noko særleg før vi må fare, og så er det snart middagstid når vi kjem att. Heilt sidan eg fekk vite om vaksineringa har eg berre gått rundt meg sjølv og ikkje fått gjort noko. Hadde no planar om både det eine og det andre,men det einaste eg har fått gjort er å vaske ei maskin med klede. Så har egprata med ein og annan, på Messenger og i telefonen. Då eg fekk lyst på middag, hadde eg gløymt at eg hadde suppe frå i går, så eg steikte karbonader(Gilde) og løk og hadde på brødskiva.Eg hadde tatt inn dunken med White-sprit og skulle ta bort malingflekkar på golvet, men eg fekk ikkje opna dunken, på grunn av barnesikring. Så fekk eg eit godt råd av veninna mi, og korken gjekk av-men ikkje malingflekkane. Kva skal eg no gjere for å få dei bort. Det er slike flekkar som var skjult under heildekkingsteppet her på datarommet mitt. Flekkane kan vere gamle.No tel eg på knappane om eg skal ta meg ein tur ut, eller om eg skal gjere noko nyttig inne. Mi indre stemme seier at eg har heile morgondagen til å gjere husarbeid, så eg kan berre ta meg ein tur.Det har både snødd og sludda i dag, men no kjem sola fram, så eg kan kanskje ta ein tur på Fonnvernet?
Det vart ein liten tur på Vernet, ja.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...