mandag, mars 15, 2021

Dagbok 2021: 15.mars

Klokka er no 16.56, temperaturen ute er + 2,5 grader C. Då eg drog frå gardinene i dag morgon fekk eg nesten sjokk. Snøen lava ned i store flukser, det hadde ikkje vart lenge for på altanrekkverket var det berre eit tynt lag med snø. Dette var heilt uventa etter den fine dagen i går. Eg hadde så smått tenkt meg ut og rydde litt i hagen i dag, men det måtte eg slå frå meg. Eg var litt usikker på korleis det ville stå til med kne og hofter i dag etter den megaturen i går, det var ikkje fritt for at eg verkte, men det var i ryggen. Etter ei lita stund var også den bra og eg var heilt i orden. I dag har eg fått til å henge opp gardinene her på datarommet, men eg måtte demontere gardinbrettet litt, og då eg skulle ha det opp att, fekk eg det i hovudet, så eg vil utsette det til eg får litt hjelp. Eg fekk no rydda opp litt i el-skuffa mi med det samme.(Når ein leitar etter ting, finn ein gjerne noko anna) Trur der var hundrevis med batteri, eg fann tre mobilar som eg kasta + diverse anna som ikkje var brukbart. Så kom der ei melding på telefonen frå Ørsta kommune!!!! Eg skulle gå inn på Helsenorge. Eg forstod med ein gong kva det var , for Marit hadde sendt meg melding om at ho skulle få vaksine på torsdag. Og det skal eg også!!. Eg vart overraska-og veldig glad. Brita, venninna til Marit skal også vaksinerast då. Det er på torsdag, og vi har planlagt å skulke treninga, der vi går alle tre. Eg vart så oppspilt at eg kom meg ikkje til å gjere så mykje, men det vart rydda i eit par skuffer og eit skap. Så måtte eg sjå litt Nettflix! Eg har rota meg bort i ein serie og då er det lett å bli hekta har eg funne ut. Serien heiter "Outlender" eller noko slikt. Den handlar og eit ungt engelsk par som giftar seg rett etter 2.verdskrigen. Han er historikar og ho har jobba som sjukepleiar under krigen. Så reiser dei på bryllaupsreise til Skottland. Så langt er alt BRA, men så går ho bort til ein stein og så blir tida sett 200 år tilbake. Og ho er åleine, mannen er ikkje med. Det er så sprøtt at eg må sjå meir og meir for å finne ut korleis dei skal løyse gåta, korleis forfatterane skal klare å komme seg ut av dette. I mellomtida får vi ein del historie-og alt er ikkje like pent. Eg trudde eg såg siste episoden i går kveld, men det var berre 1.sesongen som var slutt. I dag begynte eg på sesong nr.2-men eg såg at no var sesong nr.5 klart. Å, hjelpe meg! Det tek aldri slutt ! Eg reiv meg no laus frå TV-en såpass eg fekk laga grønsaksuppe til middag. Eg har så ymse i frysaren, men eg likar godt suppa mi, så eg lagar den ein gong for veka sånn ca. I morgon skal vi på trening, men ikkje handle etterpå, for no får vi vaksinen så vi tek ikkje den minste sjanse på å bli smitta. Det har vore ei trasig tid no i det siste fordi det har vore smitte både her og i Volda. Eg har nesten ikkje tort å fare på butikkar ein gong. Og det er så mykje eg har lyst å kjøpe. Det første eg skal skaffe meg er eit nytt teppe på datarommet og så to gule eldtoppar. Dei eldtoppane som er på vanleg butikkar er altfor store, og så blomstrar dei berre ein gong. Eg lengtar bort til Plantasjen, trur ikkje eg har vore der etter jul. Ikkje på Coop heller. Eg lurer berre på om vaksinen virkar med ein gong. Det var visst Pfizer vi skulle få.
Slik er det ute no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...