lørdag, mars 13, 2021

Dagbok 2021: 13.mars

Klokka er no 17.00, ute er det skya, men opplett og + 8 grader C. I dag bestemte eg meg for å ikkje gå tur. I går kvald verkte eg i både hoftene og knea, så eg bestemte meg for å ta ein skikkeleg kviledag-sidan eg vakna smertefri idag. På føremiddagen tok eg ein liten tur på butikken, så sat eg og strikka litt før eg gjekk over gata til Marit som var heime åleine.Vi greidde å fylle minst to timar med prat i dag også, vi blir aldri ferdig med alt vi skal fortelje kvarandre og alt vi skal drøfte. Men det er godt å ha nokon å vere i lag med innimellom når ein stort sett er åleine. No vart det så fint ute, eg fekk sola inn glaset no.Eg har altså veldig lyst ut, men viss eg greier å halde meg i ro i dag, kan eg kanskje gå ein lenggre tur i morgon. Det som opptek mykje av tida no er spekulasjonane kring koronasmitten. No vart det smitte på VVS der Margrete jobbar og Erlend er elev. Sidan dei ikkje kunne ha muskal i år, skulle dei lage noko liknande på nett. Erlend går på musikklinja og dei skulle både synge og spele-og legge det på nett. Blant anna hadde dei eit stort kor som fylte heile scena- med 1 meter mellom kvar? Så var der ei som var smitta i det store koret-og alle må testast og kanskje i karantene? Vi har vel før høyrt at korsong ikkje er så bra i Koronatida.Lærarane har det neimen ikkje enkelt dei heller, som skal prøve å halde skulane i gang. Men akkurat dette kunne kanskje vore unngått. Ja, eg er i alle fall så forsiktig som eg berre kan-og har ikkje omgang med andre enn Marit. Det høyrest somme tider ut som om alle over 80 har fått vaksine, men slik er det ikkje , verken Marit som er 82, eller eg som snart er 81 har fått vaksine, og heller ikkje dag for vaksinering.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...