fredag, mars 12, 2021

Dagbok 2021: 12.mars

Klokka er berre 15.50, men eg var så mett at eg kan ikkje gå tur enno, derfor skriv eg no. Ute er det for det meste opplett, men ikkje heile tida, temperaturen er + 7,5 grader C. - I dag tenkte eg det skulle bli ein enkel dag, for eg hadde ein klar plan. Eg stod opp litt tidlegare enn vanleg og det tok ikkje all verda med tid å shine og vaske kjøkken og bad, ta oska ut or omnen etc. Eg vart tidleg ferdig, så eg sette meg til å strikke litt mens eg såg TV. Eg vart litt irritert på meg sjølv for slik latskap midt på dag. Eg skulle eigentleg stryke og henge opp gardinene på datarommet, men eg har enno ikkje funne ut korleis eg skal få det til-og det irrterer meg, for eg har no gjort det før! Eg skulle også få vekk nokre kvite malingsflekkar frå golvet, og eg har ein stor dunk med White-sprit, men eg får ikkje av loket. Det er slik med mange ting-det skal vere barnesikkert, og då blir det like vanskeleg for bestemor/oldemor.Eg hadde ei Klorinflaske som eg heller ikkje fekk opp, men heldigvis hugsa eg det ein gong Einar var på besøk. Fingrane mine er ikkje så gode lenger, men armane har kome seg. Til middag i dag vart det risgraut, måtte bruke pp noko melk som nærma seg holdbarheitsdatoen. Eg kjøper ofte for mykje melk, for det er godt å ha melk i hus om ein skal lage noko, vaflar, bollar etc.Og det er ikkje alltid eg tenker så langt som at eg er den einaste som et her i huset for tida. Ja, no blir det vel enda lenger å vente på vaksine. Det er berre den aller eldste gruppa som er vaksinerte her, i tillegg til dei som er på sjukeheimen. Der er det forresten smitte no-av ein eller annan grunn, det var ein som var tilsett der, ikkje pasient. Elles er det bra orden på smittesporinga her. No ser det ut til at sola kan kome fram, så då får eg ta meg ein mosjonsrunde. Skal handle litt før helga, men ventar til i morgon før middag, då er der lite folk og mykje varer på KIWI. Sidan det er fredag vil eg ønske alle ei god helg !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...