torsdag, februar 11, 2021

Dagbok2021: 11.februar

Desse bilda tok eg i dag morgon før sola kom til oss, då var der sol i Vik og på Velle. I dag kom og for sola til same tid som i går, så no skjer det visst ikkje så mykje lenger.---------Klokka er no 16.55, og temperaturen ute er minus 8-9grader, men det blir nok kaldare etter kvart. I går hadde sola varma så godt at eg slapp å tende opp i omnen. Varmepumpa står på heile døgnet. Elles hjelper det også godt å strikke viss ein er frostig. I dag skulle vi ikkje på trening før 12.30, så då fekk eg tid til å støvsuge alle teppegolva før vi for. Fekk endatil tatt ned julestjerna som har hange i vinduet sidan lenge før jul. Den siste tida utan lys, rett nok. Det vart til at eg køyrde til treninga i dag også, og etter trening handla vi på Spar. Eg visste ikkje kva eg trong, så det vart litt lite system i handlinga mi. Men eg hadde i alle fall handla det eg skulle til å lage meg ein betre middag. I dag vart det BALI kyllinggryte med svinekjøtt i staden for kylling. Med ris til. Når eg ikkje har gått tur i dag, kjem det delvis av at eg har mosjonert nok, men også fordi eg har litt plage med høgre kneet. Når eg får slike plager er eg livredd for at det skal gå hol på enda ei cyste, slik at eg vert sittande eit halvår utan å kunne gå . Har vore ute for det ein gong i kvart kne, og no er det første kneet som trøblar igjen, og det verste er at det er bremse-og gass-foten. Det er nokså nøyaktig 3 år sidan det small i første kneet, det var mens Nils låg på Sjukeheimen. Eg håper det går bra. No er eg snart ferdig med eit digert lestepar som eg har strikka av grå restar. Trur det blir typiske støvlelestar- passande for ein fiskar. Eller så kan eg ha dei sjølv som tøfler. -Eg har begynt på 4.serien av The Crown; når ein har Nettflix slepp ein å sitte å sjå på TV-program som ikkje interesserer.Sidan det blir storinnrykk i helga til dei som bur i kjellaren må eg vel på butikk i morgon også, før det blir fullt av bilar her.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...