fredag, februar 12, 2021

Bøker 2021: Bok nr. 13: Delt omsorg

Denne boka har eg lese på papir om kveldane etter at eg har lagt meg. Då kan det ikkje vere så særleg krevande litteratur. Det eg tenkte mykje på mens eg las denne var kor annleis folk oppfører seg no enn det som var i min ungdom. Hovudpersonen i boka skal skrive master, ho er sambuar med ein mann og dei har ei lita jente på tre år. Så flyttar han ut for å flytte i lag med ei jente frå NORDFJORDEID. Dei skal ha dottera kvar si veke. Dei vekene mora har fri tek ho kontakt med menn på Tinder og går ut i lag med dei-og tek dei med seg heim om natta.Ho greier ikkje å samle seg om masteren og alt går meir eller mindre skeis. Eg kan berre tenkje på kor greinalaust dette hadde vore på 1950-60-talet.Eg forstår ikkje heilt kva forfattaren vil med boka-men ho kjem no fram til ei slags løysing, til slutt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...