fredag, februar 12, 2021

Dagbok 2021: 12.februar

Klokka er no 17.03, temperaturen er alt komen ned i minus 7 grader. Eg har sete her attmed datamaskina ei stund, og merka ikkkje akkurat kva tid sola forsvann, men eg kjenner på temperaturen at det er ei stund sidan.Vi har det framleis fint og kaldt-men så lenge det er sol, så klagar ikkje eg. I dag hadde eg tenkt meg ned på ALTI tidleg på dag før der vart så mykje folk, men det var mange som hadde tenkt det samme.Eg trefte mange eg kjenner. Eg skulle mellom anna ha sjampo etc.og då må eg ned til Mariann. Mat etc. handla eg på Kiwi. Då eg kom heim bytta eg berre på meg andre skor og så gjekk eg ein tur på Vallabøen, litt kortare enn vanleg fordi eg må passe på kneet mitt. Eg kom heim att litt tidlegare enn eg plar, så eg måtte vente litt med middagen, som var restar frå i går. I mellomtida øvde eg litt på spanskkurset på You tube. Etter middagen har eg sete og forfatta eit brev til Telenor- og slikt tek litt tid for meg. Elles får eg vel lage meg eit spøt så eg har noko å henge fingrane borti. I går kveld måtte eg kveike litt i omnen , for når eg ikkje strikkar blir eg meir frostig.I dag trur eg sjølvsagt at det er laurdag, men sidan eg veit at det er fredag vil eg ønske alle ei god helg med mykje sol. I tillegg til at komande sundag er både morsdag, fastelavn og Valentinsdag, hadde naboen Peder fødselsdag den 14.februar. Ein gong snakka han om at det var noko spesielt som skjedde på 5-årsdagen hans i 1945. Det var då Dresden vart bomba. Ingunn , kona hans spurde så om vi visste kva som skjedde på hennar 5-årsdag. Det var ikkje så vanskeleg, for ho fylte 5 år den 6.august 1945. Eg tenkjer på dei to ofte, det var gode naboar, og i dag såg eg på blodbøken som Peder planta i si tid, og passa på å klippe den ned, så den ikkje vart for stor. I dag stod den så fin med snø på toppen. /Bildet)

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...