lørdag, februar 13, 2021

Dagbok 2021: 13. februar

Klokka er 16.43, og sola held på å gå ned bak fjella. Temperaturen ute er no minus 4 grader. Tidlegare i dag var den oppe på 0.Det har vore enda ein fin dag. Hittil har februar vore den finaste på det eg kan hugse- i alle fall for oss som har hatt sol. I dag starta eg dagen med å rydde kjøkkenet og vaske opp etc. Gjorde litt anna husarbeid også før eg gav meg ut på tur klokka 12.30, gjekk ein times tid rundt på Vallabøen, men trefte berre ei eg kjende i dag. Elles var det mykje folk på Fonnvernet, men dit skal eg ikkje før det blir bert-trur eg. Ungane akar på "madrassene" sine frå Fonnvernet og ned. Eg hadde tatt av meg brillene for å ta på solbriller, men først då eg var på toppen av Storebakken, merka eg at eg gjekk utan briller. Ser like godt utan, når eg ikkje skal lese eller gjere anna arbeid. Då eg var heime att sette eg meg til med litt "spansklekse" før middag. Då ringde det på døra og der stod "blomsterbudet" med ein nydeleg blomsteroppsats frå dei tre barna mine -i anledning morsdagen. Det var veldig kjærkome med blomster no, for eg har ikkje mykje som pryder opp. Eg har rett og slett ikkje tort å kjøpe blomster, så kaldt som det har vore. Sammenplantinga som eg fekk av Einar til jul, står no på vent her på datarommet, i håp om at den vil blomstre opp att seinare. Til middag i dag laga eg graut av resten av jasminrisen som eg hadde til middagen i går. Eg har kokt graut av jasminris før, men denne var veldig gjenstridig, den ville ikkje bli skikkeleg mjuk, men berre voks og voks. Mett vart eg i alle fall. No har eg opna restekassa og lagt opp eit nytt strikketøy, det er litt morsomt å sjå kva ein kan lage av garnrestane - det blir mest lestar, ser det ut til. Elles skjer det ikkje mykje, men eg har alltid noko å halde på med, så eg kjeder meg ikkje. No når sola er vekk, kan eg for eksempel sjå "The Crown"- det er Diana som er hovudperson no-enn så lenge. Eg vil ønske alle mødrer ein fin Morsdag- så får alle feire Valentin, kven han no ein gong er-og ikkje minst så er det fastelavn. God helg !
Huset ytst i Starevegen er selt. Der har pågått restaureringsarbeid aldri så lenge. Huset er nyare enn vårt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...