tirsdag, februar 09, 2021

Dagbok 2021: 9 februar

Bildet over er tatt kl.16.20.Klokka 16.33 gjekk sola ned.----- No er klokka 16.30, temperaturen ute er minus 7 grader, og vêret har vore det same ei heil veke no. Tysdag for ei veke sidan moka eg snø før vi for på trening. Sidan har det ikkje vore nedbør. Stort meir er vel ikkje å seie om vêret.Det meste er sagt før.I dag var vi altså på trening. I treningsstudio er det kaldt. Dei set på alt dei har av varmepumper og omnar men like vel er det kaldt. Eg kler meg godt, så eg klarer meg. Dei øvelsane vi har er ikkje mykje å bli varme av heller. Eg handla litt på Kiwi på heimvegen, men eg har ikkje vore ute og gått tur i dag. Det angrar eg litt på. Eg fann ut at eg skulle rydde litt i frysedelen på kjøleskapet, noko som resulterte i ein kjempemiddag. Eg fann nemleg att restar av nyttårsmiddagen min. Der var både kjøtt og sprø svor. Kjøttet blei middag i dag. Eg fann også ei skål med brun saus som eg laga ein gong og som var så god at eg hadde tatt vare på resten. Eg fann også grønerterstuing,- og tyttebær har eg alltid. Det vart berre å koke poteter så hadde eg full middag. Åt sjølvsagt altfor mykje, så i morgpon må det bli dobbel-trim. Her heime er det berre fingrane som får trim i det eg sit og strikkar-no går det i restelester-litt interessant å sjå kor mykje ein kan få ut av ei kasse med garn. Eg fekk ein telefon i dag, truleg ein selgar. Han snakka ei heilt uforståeleg trønderdialekt, så eg måtte berre legge på. Kan ikkje forstå at dei kan bruke slike folk i telefonsal. Rettnok har eg hørselsproblem, men eg forstår no dei fleste eg snakkar med. No ringde telefonen igjen, det er eit "firma" som har ringt meg nesten kvar dag i nærmare eit halvt år. Men eg kjenner nummeret, så eg svarer ikkje. Det var stilt ei stund etter jul, men no har dei starta opp igjen. Det er ein uting. I dag var eg på kjøkkenet akkurat då sola kom, så eg fekk ikkje tatt tida. Eg trur ikkje ho kjem så mykje tidlegare for kvar dag, det er helst solnedgangen som blir seinare . No blir det vel strikketøy og TV resten av dagen/kvelden, men aller først skal eg lage meg kaffi og lese ferdig Møre-Nytt -frå perm til perm. Ingen corona-smitta i Ørsta og Volda no.Det står i avisa!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...