mandag, februar 08, 2021

Dagbok 2021: 8.februar

Klokka er no 16.30 og temperaturen er minus 7 grader C. I dag då eg stod opp var det minus 11, men då eg kom heim frå turen min litt etter klokka 14, var de berre 4 minusgrader. I dag fekk vi sola inn kl. 9.43 og klokka 16.30 gjekk sola ned bakom fjella. Vi er heldige som bur her oppe på solsida, ein skal ikkje langt ned før det er kaldare og mindre sol. Dagen i dag har ikkje vore så spesiell. På føremiddagen sette eg ein brøddeig og laga 3 brød. Etterpå gjekk eg ein tur 13-14, om lag same turen som eg har gått dei andre dagane. Då eg kom heim, jobba eg litt med spansken før eg åt tomatsuppe frå i går til middag. Elles driv eg og jobbar litt med garnrestane mine, no har eg begynynt på barnelestar. Det er ikkje så mykje ein kan gjere i dette vêret, eg vil helst vere inne der som det er varmt. Det er fint med dette veret for osss som har sol, men eg minnest med gru dei kalde vintrane på Melle. No kjem eg til å lese litt strikke og kanskje sjå Serie før klokka blir 19 og eg skal sjå dagsnytt.I morgon er det trening så då må eg ut med bilen igjen, kanskje handle litt også, men eg går minst muleg på butikk.Eg ser fram til den dagen eg kan fare på skikkeleg shopping igjen, det er så mykje eg har lyst å kjøpe. Men no er det snart mi gruppe som skal vaksinerast og då ser ein lyset i tunnelen. Bildet over er tatt frå Olavsgata og oppover, eg forventar at de ser eit hus de kjenner att.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...