søndag, februar 07, 2021

Dagbok 2021: 7.februar

Klokka er no 16.25, og sola gjekk akkurat ned bak fjella i sør-vest. Temperaturen er no minus 7 grader på trappa, då eg så på målaren før i dag var det berre minus 4 grader, og det kjendest nesten varmt ut. I dag tidleg vakna eg klokka 8, men hadde ikkje lyst å stå opp så lenge før sola. Men så sovna eg igjen og fekk ikkje tatt tida på sola på føremiddagen. Men i dag var sola her 8 minutt lenger på ettermiddagen enn i går. Får berre håpe på at veret held seg så fint at vi får nyte varmen av sola inne i huset lenge. I går kveikte eg ikkje opp i omnen før klokka var over 19.--I dag før middag skulle eg sjå på TV programmet, men oppdaga at eg ikkje hadde tatt inn avisa som kom fredag.Ein av grunnane til at eg kan gløyme noko slikt er at eg sjekkar avisa på nettet kvelden før. Eg har begynt på eit prosjekt der eg strikkar klutar/tvoger av bomullsgarn- restar, no held eg på meg klut nummer tre. Viss ingen andre vil ha dei, så kan Solveig få dei til skulekjøkkenet sitt. Dei to første vart i minste laget fordi garnrestane var for små, den eg strikkar no skal bli stor nok. Eg gjekk tur mellom 13-14 i dag også, runden eg går er minst dobbelt så stor som runden på Vernet. Eg går sakte-mykje på grunn av piggskorne. Då eg kom heim laga eg meg tomatsuppe med hardkokte egg og makaroni(som eg hadde ferdig kokt i frysaren)og med ein fløteskvett ved servering. Det var god mat, og eg har til i morgon også. Eg prøver å bruke mat som eg har i hus, kan ikkje berre lagre. Elles så ser eg The Crown i ledige stunder, men ikkje så lenge sola er oppe. Søndagane er gjerne dei dagane det "skjer" minst. Men neste helg blir det liv i leiren, for då fyller Erik i kjellaren 25 år. Då kjem foreldra hans hit og besteforeldra og brørne hans og skal feire dagen her i Ørsta. Foeldra og besteforeldra skal bu på hotell, men brørne hans skal bu her. Kor mange brør det er snakk om , veit eg ikkje. Det er sikkert kjekke folk!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...