fredag, februar 05, 2021

Dagbok 2021: 5.februar

Klokka er no 16.30 og temperaturen ute er minus 8 grader. I dag hadde vi sol i stova frå 9.46 til 16.12. Sola varmar godt inne-og bra ute også. Har gjort lite og ingenting i dag. Eg hadde ein liten rydde og oppvasksjau på kjøkkenet etter frokost, så var eg ein tur inn på datamaskina før eg sette meg til å strikke. Klokka 13.10 la eg ut på ein spasertur her rundt på Vallabøen, om lag samme ruta som sist. Eg møtte berre ei som eg kjenner og vi vart ståande å prate ei stund så klokka var neste 14.30 før eg var heime, altså fekk eg minst ein time mosjon. Ja, her går tilsynelatande alt etter stoppeklokka. Til middag i dag åt eg opp resten av suppa som Einar og eg hadde i går, det var i grunnen litt for mykje for meg, men heller det enn å ete den ein dag til. Skulle lese litt i boka mi etter middag, men vart veldig søvning, eg veit ikkje heilt sikkert om eg sovna eller ikkje. Det blir ikkje gjort så mykje slike kalde ,fine dagar, eg held meg helst der det er varmt og godt, men frys ikkje når eg går ute. Innimellom les eg på spanskleksa mi-det går ikkje så fort inn, men har no litt å bryne meg på. Dagane går veldig fort når ein tek til på kvelden i 16-tida. No skal eg strikke meir, og så skal eg kanskje sjå ein episode eller to av "The Crown". Sidan det er fredag vil eg ønske alle ei fin helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...