torsdag, februar 04, 2021

Dagbok 2021: 4.februar

Starevegen kl.16.15. Sjå kor fint dei har pløgd og moka ! Klokka er no 16.20, temperaturen er minus 9 grader, men kjem nok til å sige lenger ned. Sola varmar godt så lenge den er her, særleg inne i hus.Eg ventar på Einar, han kjem vel om ei stund. I går kveld då eg skulle legge meg, fann eg ei "spansklekse"frå Eli. 1,5 A 4 sider med tekst. Eg fekk ikkje sett så mykje på den før i dag, då brukte eg ein del av tida før vi skulle på trening til å lese og forstå teksten. Eg blei litt overraska over kor mykje eg eigentleg forstod. Ergo vart det ikkje gjort så mykje anna før vi skulle fare. Det var Marit som køyrde i dag. Det er fine vegar, kan ikkje hugse sist vi hadde kvite vintervegar. Men det er kaldt; sjølv om varmepumpa står på heile døgnet er det kaldt om morgonen, men då eg kom heim frå trening og shopping då var her varmt og godt takka vere sola. Sola kjem før klokka 10 og er her til over 16.Det er skilnader på temperaturane i Ørsta. Vi er ikkje av dei som har det kaldast. Og takk for det! No får eg ta å lese over leksa mi mens eg ventar på Einar.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...