onsdag, februar 03, 2021

Dagbok 2021: 3.februar

Bildet: Øvst i Storebakken. Klokka er no 16.35, temperaturen ute er ca. minus 9 grader, men det blir vel kaldare etter kvart. Sola har skine inn i huset frå kl.9.52-16.05, den varmar godt, så eg slepp å fyre så lenge eg har sol, men no må eg snart kveike opp i omnen; varmepumpa står på heile døgnet. Det er likevel fantastisk å få oppleve dette fine vintervêret som vi ikkje har sett på mange år-sjølv om det er KALDT. Sidan eg tok fredagasvasken på onsdag i førre veka, måtte eg gjere det i dag også, så no er det gjort.Etter at eg var ferdig med vasking etc. tok eg på meg piggskrone og gjekk tur ute i ein time. Eg gjekk ut Starevegen, opp Storebakken,ned Fonnavegen, ut Olavsgata og oppatt til Starevegen og heim.Eg trefte blant anna min venn Terje K som hadde same sort piggskor som eg. Han hadde kjøpt dei på ein skobutikk her i Ørsta. Elles så treffer eg ofte dei samme personane kva dag, det er vel andre som har liknande program for dagen. Å gå tur mellom kl. 13-14 er ikkje så dumt for då har sola vore oppe ei stund. Då eg kom heim hadde eg ikkje middagsmat klart så eg tok meg eit par brødskiver. Etter at eg hadde ete, sette eg meg i godstolen for å lese, men hadde problem med å konsentrere meg når eg skulle lese på papir. Dessutan vart eg trøytt slik ein ofte blir når ein har vore ute og kjem inn att, så eg hadde tendens til å sovne.-- Hadde tenkt å finmoke altanen i dag, men det var altfor frose. No tenkjer eg på å bere opp frå kjellaren den store plastboksen med restegarn og sjå om eg finn garn til Bernie -vottar, eller noko anna. Den "tullete" hua eg strikka til meg sjølv av restegarn, har eg brukt nesten kvar dag. Alle folk eg møter er godt kledde, så godt at det er vanskeleg å sjå kven det er - men alle helsar - for sikkerheits skuld ? Ned Fonnavegen:
Olavsgata:
Heim:

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...