fredag, januar 08, 2021

Dagbok 2021: 8.januar

Frå Vernet kan vi sjå opp til raudehytta no når det ikkje er lauv på trea. Klokka er no 16.00, temperaturen ute er minus 3 grader C, det har klårna opp og då blir det kaldare.Men fint er det ute! Sist natt fekk eg ikkje sove før utpå morgonkvisten, då sov eg til klokka 9 og er i fin form.I dag gjorde eg noko som eg aldri plar gjere; rett etter frokost sette eg meg til å sjå dei to siste episodane av ein serie. Eg strikka ikkje ein gong! Etterpå la eg i hop klesvask, strauk diverse klede etc. Eg var frostig så eg måtte sjå til å få dampen opp; derfor tok eg ein runde på Vernet i dag også. Og kven trefte eg? Jau, det var H.-i dag gjekk han i lag med ein annan mann, så han kunne ikkje stoppe for å prate. Klokka var ca 14 då eg gjekk heimanfrå, så det var ikkje så mykje folk der i dag. Eg har gått og vakta på telefonen min i dag, i fall legen skulle ringe. Eg hadde trøbbel med telefonen i går, men så slo eg den heilt av-og på igjen. Det virka bra. Det er slik eg "reparerer" PC-en også, titt og ofte-eg dreg ut ledningane og set dei i att. Det er ikkje mykje å skrive om på bloggen no når eg stort sett berre går her heime og stullar. Har kontakt med Marit mange gonger for dag-på Messenger og telefon. No trur eg at eg må strikke litt på jakka mi, så kan eg høyre bok samstundes-eller sjå TV.I dag er det altså fredag og heretter vil det vel bli enklare å halde styr på dagane.Bolen er no godt over 30 cm så det nærmar seg at eg skal ha ermane inn på same pinnen. Det irriterer meg litt at eg ikkje kan lage avsnutt i teksten her på bloggen, men slik er det berre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...