lørdag, januar 09, 2021

Dagbok 2021: 9.januar

Klokka er no 17.00, temperaturen er + 3,5 grader, det blæs litt og snøen smeltar. Kom ikkje på å ta bilde før det var blitt mørkt ute, for eg har vore inne i heile dag. Dagen begynte med at eg "forsov" meg, og stod opp eit par timar seinare enn vanleg. I tillegg sette eg meg til å strikke med det samme og fekk ermar og bol inn på same rundpinnen. Det vart mange masker. Hadde ein liten prat med Solveig i telefonen, ho er rådgivar når det gjeld strikking, eg er litt ute av trening på alt strikkearbeid, med unntak av lestar. Tida går fort når eg styrer med noko, men etter kvart fann eg ut at eg skulle lage bacalao til middag i dag. Eg hadde ferdig utvatna klippfisk i frysaren. Eg fann ei oppskrift på nettet som eg følgde -litt. No har eg ete middag, og den var både salt og "hot"- men god. Eg hadde ein heil raud chili i, utan steinar, + ein skvett olivenolje med chili. No har eg att mat til i morgon -og kanskje lenger. Heldigvis hadde eg att Santa Claustaler frå jul - den kjølte ned. Det vart ikkje tur ut i dag, dagen vart kort og vêret var ikkje så freistande. Eg hadde endeleg fått orden på dagane oppe i hovudet mitt-i går det var fredag. Men i dag var det sundag igjen i hovudet mitt-blei vant til mange "sundagar" i jula.No "skal" eg ingen ting-heile veka, så eg har ikkje knaggar å henge tida på. No skal eg i alle fall snart lage meg litt kaffi og ete eit stykke kake til -sidan det (liksom) er søndag."God helg"skulle eg ha skive i går- men eg meiner det framleis.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...