søndag, januar 10, 2021

Dagbok 2021: 10.januar

Klokka er no 17.55, temperaturen ute er minus 2 grader. Det hadde kome ein god del snø sist natt, men trur ikkje det har kome meir etter at eg moka på føremiddagen. I dag stod eg opp til nesten vanleg tid, til tross for at eg las til klokka halv tre i natt. Eg såg gudstenesta frå Gjerdrum på TV før eg gjorde meg klar og gjekk ut og moka. I fjor vinter hadde eg ikkje armar som funka, det har eg i år, og så har eg nytt og betre brett, mindre og lettare enn det vi hadde før. Problemet er berre at eg ikkje er høg nok til å få brettet i rette posisjon, men eg fekk no moka nesten heile tunet såpass at eg kan ta ut bilen om eg vil. Torbjørn kom og fresa vekk brøytekanten. Snøen var tung i dag og våt på botnen, men det var fin mosjon å moke, så eg kutta ut tur på Vernet i dag. I staden var eg opp til Marit ein tur for å prate litt og sjå noko som ho hadde kjøpt i går. Sat der til det var på tide med Bacalao igjen, greidde ikkje å ete opp resten i dag, så det blir ein dag til med "drikking". Etter middag og kaffi har eg høyrt lydbok og strikka rundt og rundt på jakka mi. Eg er spent på korleis storleiken matchar meg, for eg har ikkje eit påliteleg mønster, men eg har no diskutert det med Solveig, ho har meir strikke-erfaring enn eg. Eg strikka no mykje før, men i det siste har eg strikka berre lestar. Elles har eg lite å berette, held meg stort sett heime; i morgon er det ei veke sidan eg var på butikk, så eg må snart ha ein tur, er snart lens for kaffi. Eg har lyst å kjøpe både det eine og det andre, men prøver å vente -med håp om å få vaksine om ikkje altfor lenge. No ser eg veldig fram til at vi skal kunne treffe familie og venner igjen. Både Marit og eg er samde om at lærarar skulle fram i vaksinekøen, sidan det er så viktig at skulane er opne og i drift. No skal eg strikke meir, og kl.19 set eg på TV.Eg les no den tredje boka av Joy Fielding: " Løgner fra fortiden".

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...