torsdag, januar 07, 2021

Dagbok 2021: 7.januar

Kniven på dette bildet låg i ei skuffe, men eg visste ikkje kven Nils hadde fått den av. Det viste seg at det er Arne, svigerfaren til Rasmus som har laga den, så no skal den retunerast til rette familien. Klokka er no 16.15, temperaturen har gått opp til 0 grader og det nerkast både ute og inne.I dag har eg ikkje gått tur, men vore husmor. Eg har vaska og styra inne, det var eit visst behov, som eg plar seie. Når det er så fint ver og verken regnar eller snør, brukar eg å vaske på soverommet fordi eg då kan henge ut golvteppe og dyne m.m. Etterpå jobba eg med spansken ein times tid før eg åt "middag" som i dag bestod av egg og bacon. Sette meg inn i stova etterpå med ein kaffikopp og såg og høyrde frå Amerika. TV-en har stått på i heile dag utan at eg har følgt med.Det er sjokkerande at slikt kan skje i USA - med ein president som fyrer oppunder.Ja, eg skal ikkje gi meg inn på å prate politikk, eg er ikkje så veldig oppgradert.Eg har i heile dag trudd at det var onsdag, men no er eg á jour.Eg har veldig lyst til å fare på butikkar etc. men no skal eg vere veldig forsiktig heilt til eg har fått vaksinen. Eg såg på TV at også vaksinen Moderna var blitt godtatt, så då går det enda fortare å få vaksinert heile befolkninga.Vi håper det beste. Her eg bur er det lite smitte. No skal eg sette meg til å strikke rundt og rundtog rundt !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...