onsdag, januar 06, 2021

Dagbok 2021: 6.januar

Klokka er no 16.20. Temperaturen ute er minus 2-3 grader C. Det har vore litt meir skyer på himmelen i dag, men likevel nydeleg ver. Eg starta dagen med å sove til klokka 10- men det var ikkje så tidleg eg la meg i går-og las på senga.Eg hadde berre ca 2 timar att på lydboka mi, så eg hadde planlagt å lese den ferdig på føremiddagen i dag. Og det gjorde eg. Det gjekk no litt meir enn to timar, men eg strikka heile tida, så eg nytta tida godt synest eg. No er bolen til jakka ca 20 cm, garnet er relativt tynt så det veks ikkje så fort. Eg fekk melding frå fysioterapeuten om at vi ikkje startar opp att treninga før 19.januar. Enda ein god grunn til å ta ein tur på Vernet. Eg trefte folk i dag også som eg kjende, og ei eg ikkje kjende stoppa og sa at ho tykte eg gjekk godt til tross for låke kne. Ho kjende tydeligvis meg., Då eg kom ned att på vegen trefte eg den venninna som ville ha konsert på Vernet, og vi vart no pratande ei stund. Bilda i dag er frå det eg kallar "Avgrunnen"-det er området mellom vegen og sjølve Vernet. Det går an å gå der også, men det har eg ikkje gjort så mange gonger. No ser eg på området som eit konserlokale med fantastisk akustikk. Det som manglar er elektrisitet, men det kan ein vel får til. Då eg kom heim att laga eg med eit måltid av grauten som var att frå i går+ spekepølse og litt brød. Etterpå laga eg kaffi som eg ikkje er heilt ferdig med enno. Eg har fyrt i omnen og har det varmt og godt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...