onsdag, januar 06, 2021

Bøker 2021: Bok nr. 2: Sannhetens mareritt

Om Sannhetens mareritt En dag befinner Jane Whittaker seg i en gate i Boston uten å ane hvem hun er. Hun har hukommelsestap, blod på kjolen og 10.000 dollar i kontanter i lommen. I blind panikk kjøper hun nytt tøy, og låser det gamle og pengene inn i en oppbevaringsboks. Først da henvender hun seg til politiet, som sender henne videre til et sykehus. Da blir hun gjenkjent - og hentet av sin mann. Men hun kjenner heller ikke ham, og hun føler seg som en fremmed i det ugjestmilde og truende huset de sier er hennes hjem ... Med et sjokk går det opp for henne at marerittet ikke er over. Det har såvidt begynt! ............................................................................. No har eg lese ut den andre boka av Joy Fielding. Det er ikkje direkte krim ho skriv, men det som kan komme under kategorien" Psykologisk Thriller". Også denne boka handlar om det som kan skje mellom familiens fire veggar. Boka er spennande, så spennande at eg i dag sette meg til å lese boka ferdig rett etter frokost-utan å gjere noko nyttig. Ja, eg kan no unnskylde meg med at eg strikka heile tida, så bolen til jakka mi veks-det er 289 masker rundt og rundt. No kjem det an på om eg greier å la vere å begynne på neste bok av same forfattar. Eg les på Storytel på telefonen, derfor kan eg strikke samstundes.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...