tirsdag, januar 05, 2021

Dagbok 2021: 5. januar

Dei tre bilda over har eg tatt utan å flytte føtene, slik at dei som ikkje har vore der kan få sjå litt av utsikta på Vernet. Klokka er no 16.03, temperaturen på trappa er minus 2 grader i dag, så det er ikkje så kaldt som i går. På føremiddagen i dag sette eg på ein vifteomn på stova i tillegg til varmepumpa, så fekk eg det såpass lunt at eg kunne strikke og høyre lydbok. Eg driv og strikkar på bolen til jakka mi mi no, så det er lange "rundar"-men sytalaust. Eg fekk lyst å gå på Vernet i dag også sidan vêret er så fint. Eg trefte att han som eg vart kjend med i går, og det vart ein lang prat i dag også. Møtte ei dame som eg kjenner også. Trur vi er mange som er litt pratesjuke sidan vi er mykje åleine-og på Vernet pratar alle med alle, anten ein kjenner dei eller ikkje. Det er omlag slik som når ein går på skogs-eller fjelltur. Då eg kom heim att kokte eg rømmegraut av fløte-og rømmerestar + melk som var ute på dato. Og så fyrte eg i omnen.Eg hadde klart eit brev som eg hadde skrive til legen min, og svippa nedom KIWI der det er postkasse.Før har eg brukt å levere brev i skranken på Legesenteret, men no veit eg ikkje om det er lov å gå inn der. Det eg skreiv om, hadde med høyreapparat å gjere-ikkje sjukdom. No skal eg snart finne fram spøtet mitt igjen-og lydboka, som ligg på telefonen. Eg ventar litt med å sette på TV-en. For morgondagen har eg ingen planar, men torsdag blir det kanskje trening.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...