mandag, januar 04, 2021

Dagbok 2021: 4.januar

Klokka er no 15.40, temperaturen ute er minus 7 grader, det er berre litt snø, og nydeleg vêr. Sola skin på fjelltoppane. Eg har nettopp ete middag, det var suppe frå i går + kaffi og kake. Eg sit på datarommet mitt og skriv, har ikkje fyrt opp i stova enno, for eg har ikkje vore så mykje heime. På føremiddagen i dag dreiv eg og rydda vekk jula, eg synest ikkje det er julestemning lenger uansett. Litt er der att, stjerna i stuevinduet- og juledekorasjonen, den kastar eg sjølvsagt ikkje. Eg hadde ærend til Vik i dag, blant anna måtte eg ha blekk til printeren. Då Marit høyrde at eg skulle nedover, ville ho vere med, for det blir ikkje trening i morgon, så då blir vi heime. Eg handla veldig lite mat på Spar i dag, men ho skulle ha litt meir. Eg var også innom apoteket og kjøpte kalktablettar, dei tek eg på ordre frå legen min. Eg synest all medisin etc. er dyrt. Mat er billegare. Det var så fint då vi kom heim att ca.13.30 - og eg hadde klede på meg, måtte berre supplere med den raude strikkahua mi, så eg bestemte meg for Vernet. Det er så artig med det Fonnvernet, alle kjenner kvarandre der og om ein ikkje kjenner folk, pratar ein med dei like vel. I dag kom eg i prat med ein mann frå gata rett nedanfor oss, som eg ikkje kjende frå før, men vi gjekk nesten ein heil runde i lag og vart gode venner før runden var slutt. På vår veg traff vi også ei av venninnene mine frå Olavsgata, og ho hadde planane klar for korleis ein kunne bruke Vernet i framtida. KONSERT var ein av planane. Konsert nede i det som eg kallar avgrunnen. Eg tenkte med ein gong: Akustikk! Då kunne mannen, som eg kan kalle H, at ein han kjende hadde prøvd å synge der og det funka heilt fantastisk- der er no stein og berg på alle kantar. Venninna mi hadd mange planar, det har ho som regel. Eg har ikkje slik fantasi som ho. Det var fint og lett å gå på Vernet i dag, litt kald snø som jamna ut vegen, der det eigentleg er veldig grov grus, nærmast singel.No skal eg snart fyre opp og flytte inn på stova til strikketøyet mitt og TV-en. Varmepumpa er ikkje stort hjelp i når det er skikkeleg kaldt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...