søndag, januar 03, 2021

Dagbok 2021: 3.januar

Klokka er 18.16, temperaturen ute er minus 7 grader. Uvant med slik kulde no etter så mange milde vintrar.Men det har vore ein nydeleg dag med sol i fjella. Eg har ikkje vore lenger enn ut i garasjen for å hente ved. Det vert lett huskaldt i eit nesten tomt hus når ein ikkje verken kokar eller steiker-eller gjer noko anna.Eg skulle ha hatt ei sterkare varmepumpe, men eg får klare meg med den eg har, så lenge den varer. I dag har eg stort sett gjort berre ein ting: Eg har høyrt lydbok. Det var ei bok som Margrete likte godt,eg har høyrt den på Storytel, begynte i går, las på senga i gårkveld/natt og vart ferdig for ei lita stund sidan. Skulle skrive om den på bloggen, har litt problem med å overføre bilde til bloggen, men eg skal nok få det til. Til middag i dag laga eg grønsaksuppe med pølsebitar, det er ein av favorittane mine. Dessert vart kaffi og brsiliansk fruktkake. Det er ikkje heilt slutt på jula enno. I alle fall ikkje på maten. Eg veit ikkje kva eg hadde tenkt meg før jul, men har i alle fall handla inn mat som eg trur kjem til å vare til påske. Palmesundag er 28.mars i år. Datoen 3. januar får meg til å tenke på tre ting: Det er Rasmus sin dåpsdag, Solveig sin halvt-års-dag, og bestefar Arne på Kongsberg sin fødselsdag. Kor gammal han er no, er eg ikkje sikker på, men han er i alle fall godt over 80. Eg har ikkje hatt på TV i dag, så no blir det spennande å få vite kva som skjer i verda. Eg skulle sikkert hatt meg ein tur ut i dag, men det var kaldt og boka var spennande. Margrete hadde lese ei bok til av samme forfattar, men eg kan ikkje begynne på den enno, for i morgon må eg få gjort noko. Skulle ha vore på ALTI, for eg treng blekkpatroner til printeren min, og kalktablettar til meg sjølv, blant anna. Eg kjem meg lett ut med bilen viss det ikkje kjem meir snø med det samme. Eg har lyst å hive ut julepynten, for jula er slutt. I gamle dagar hadde vi jul til langt ut i januar, med juletrefestar og greier, no feirer vi jul heile desember, så då får det vere nok.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.mai

  Klokka er no 17.30, temperaturen ute er + 25 grader og sola skin. Det har ho gjort heile dagen, og eg rekna med at det vart varmt etter kv...