mandag, januar 18, 2021

Bøker 2021: Bok nr.6 - 2021: Skyggenes gate

Omtale Skyggenes gate Etter å ha tilbrakt ett år i fengsel, er det én ting Ralph Fisher har klart for seg: Hevnens time har kommet. Han skyr ingen midler for å få tak i den hemmelige adressen til ekskona – kvinnen han mener er årsaken til alle hans problemer. Nå skal han vise henne hva rettferdighet er. Han setter seg i bilen og forlater Floridas solfylte strender, med kurs for Dayton i Ohio, hvor ekskona lever i konstant frykt, under falskt navn og identitet i Skyggenes gate. .......................................................................... Då har eg lese enda ei bok av Joy Fielding-og denne var også bra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...