søndag, januar 17, 2021

Dagbok 2021: 17. januar

Klokka er no 17,00, og eg er nettopp ferdig med middagen; i dag vart det broccolisuppe á la blomkålsuppe. Ute har det blitt mykje mildare , + 4 grader no. Ikkje så fint og lyst som det var, men så slepp vi kulden. I dag kveikte eg opp i omnen tidleg, så det var varmt og godt då Marit kom klokka 13.Det vart til at vi såg 3 episodar av serien i dag, men der er nok å ta av.Vi fann ut at sidan det var sundag kunne vi unne oss ein ekstra episode. Trur ikkje vi begynte på begynnelsen då vi hengde oss på. Mykje av det vi såg i dag hugsa vi. I vår ungdom var det dei kongelege som var "kjendisar" i vekeblad og på Filmavisen, som var vår tids TV. I og med at eg har sett så mykje serie og så laga middag har det ikkje blitt gjort stort anna enn det høgst nødvendige. Det hadde vore fristande med ein tur ut, men i dag var eg redd det var glatt. Ikkje alle i gata har tatt ned julelysa utandørs enno, og det er i grunnen fint. Dei eg hadde var på batteri, og batteria varde heller kort tid. No skal eg bevilge meg ein kopp kaffi med nogo attåt, og så skal eg høyre lydbok. Eg må begynne å strikke igjen snart, for sist natt fekk eg ikkje sove fordi eg verkte i fingrane. Trur strikking er bra for mine fingrar i alle fall.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...