søndag, november 08, 2020

Dagbok 2020: 8.november

Klokka er no 17.10, det er mørkt ute. Det har vore litt vått i dag også, utan at eg kan gjere greie for kor mykje det har regna. Eg var oppe til vanleg tid, og føremiddagen brukte eg til å strikke litt, rydde på plass og sette i gang fryseskapet, sjekk facebook etc., men mest tid brukte eg på spanskleksa. Eg må rekne med minst ein spansktime for dag, til vanleg, men når eg i tillegg må skrive av leksa, går det meir tid. Då klokka var ca.14 gjekk eg ut, og i dag vart det to runder på Vernet. I dag trefte eg ingen kjende, men eg var der heller ikkje åleine. Når eg alltid tek bilde på turane er det for å vise vêr og årstid. Det blei middag kl.15 i dag også, det var berre å varme opp resten frå i går. Så sette eg meg til å sjå "Hver gang vi møtes" på opptak, og då tru eg at eg sovna dei siste minutta. Men så sette eg over på NRK 1 og fekk høyre talen til Biden, eller i alle fall mykje av den. Han har store planar for kva han skal gjere, godt gjort når han er såpass gammal. Men han har vore lenge i "gamet".No har eg ein liten kaffitår på gang på kjøkkenet, kvelden er enno ung -det er lenge til leggetid. Kveldane er det heilt greitt å vere her åleine, for då er det mykje å sjå på TV. I morgon, viss ikkje vêret er altfor gale, må eg prøve å komme meg bort på VØR med eit lass hageavfall. Det blir kanskje det siste i år-eller kanskje ikkje. Det er mange som les bloggen min, har eg fått vite, men sjelden nokn som skriv kommentarar under.Kunne tenke meg små livsteikn.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...